• Zwroty i reklamacje


ZWROT PRODUKTU

GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT
Masz prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny zwrotu jeśli zakupu dokonywałeś jako konsument. Pamiętaj: Jeśli chcesz zwrócić towar, powinieneś w terminie 14 dni od jego otrzymania, złożyć chęć rezygnacji z zakupu towaru (odstąpienie od umowy sprzedaży) a następnie odesłać do nas oświadczenie wraz z towarem. Produkt powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana ta powstała na skutek sprawdzenia zgodności towaru z zamówieniem. W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru wraz z kosztami przesyłki. Koszt odesłania zwrotu towaru ponosi kupujący.

Jeżeli dochodzi do zwrotu bez podania przyczyny pieniądze oddajemy tylko za towar bez kosztów związanych z transportem.

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

REKLAMACJE

Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument i jest on nadal na gwarancji sprzedawcy masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany w czym oczywiśćie pomagamy zlecająć odbiór wadliwego sprzętu od klienta.Dzieję się tak aby umożliwić sprzedającemu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków. Kontakt z nami jest możliwy za pomocą formularza kontaktowego na naszej stronie, za pomocą wiadomości e-mail wysłanej na adres scandi_Agd@wp.pl lub w formie pisemnej na nasz adres.
W wyjątkowych sytuacjach istnieje możliwość naprawy sprzętu u klienta o takiej sytuacji decyduje sprzedawca.
Jeśli sprzęt jest niesprawny i nie ma mozliwości jego naprawy w pierwszej kolejnośći wymieniamy towar na odpowidający klientowi lub gdy nie mam takiej możliwośći kwota zakupu wraz z kosztami transportu zostaje zwrócona konsumentowi.
Kontaktując się z nami prosimy podaj następujące dane:

imię, nazwisko,
adres,
adres e-mail Nabywcy,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
nr transakcji lub nazwa przedmiotu
powód kontaktu,
opis problemu, jeżeli to możliwe prosimy o dołączenie zdjęcia dokumentującego problem, to znacznie uprości i przyspieszy proces reklamacji.